Iecavas
novads
Seko: twitter facebook rss

Aizvadītajā domes sēdē apstiprināts jauns pašvaldības nolikums

03.01.2018 0

Šā gada 1. janvārī spēkā stājies jauns Iecavas novada pašvaldības nolikums, kas paredz virkni būtisku izmaiņu pašvaldības darbā.

Turpmāk iestādei, kas nodrošina domes lēmumu projektu sagatavošanu, pieņemto lēmumu izpildi, kā arī domes darba tehnisko un organizatorisko apkalpošanu, piešķirts nosaukums Iecavas novada pašvaldības administrācija, nevis Iecavas novada dome, kā tas bija līdz šim.

Tāpat ievērojamas izmaiņas skārušas pašvaldības administrācijas struktūru. Lai veicinātu iestādes efektivitāti un uzlabotu iekšējās kontroles sistēmu, administrācijas darbinieki tiks apvienoti nodaļās. Šīs sistēmas ieviešanai noteikts pārejas laiks līdz februārim. Turpmāk Iecavas novada pašvaldības administrācijai būs šāda struktūra: izpilddirektors, izpilddirektora vietnieks, Finanšu nodaļa, Administratīvā nodaļa, Attīstības nodaļa, Juridiskā nodaļa, Nekustamā īpašuma nodaļa, Dzimtsarakstu nodaļa, Izglītības nodaļa (Jauniešu centrs), Saimnieciskā nodaļa, Sabiedriskās kārtības nodaļa, Sporta nodaļa, laikraksta “Iecavas Ziņas” redakcija, bibliotēkas.

Izveidota jauna amata vienība – izpilddirektora vietnieks. Lai atrastu piemērotāko kandidātu, uz šo amatu tuvākajā laikā tiks izsludināts konkurss. Nepieciešamība pēc šāda darbinieka radusies, jo pēdējo gadu laikā būtiski palielinājies pašvaldības izpilddirektora darba apjoms, ko ietekmē arvien pieaugošās likumdošanas prasības. Jāpiemin, ka pērnā gada izskaņā arī Vecumnieku novada dome izsludinājusi konkursu uz jaunizveidoto izpilddirektora vietnieka amatu.

Izmaiņas skārušas domes pastāvīgo komiteju sēžu laikus: Finanšu komitejas sēde turpmāk notiks katra mēneša otrajā otrdienā plkst.8.00, Attīstības komitejas – otrajā otrdienā plkst.15.00, Veselības un sociālo jautājumu komitejas – trešajā otrdienā plkst.8.30. Izglītības, kultūras un sporta komitejas sēde tāpat kā līdz šim notiks katra mēneša pirmajā otrdienā plkst.8.00. Domes kārtējās sēdes notiks katra mēneša pēdējā otrdienā plkst.8.30.

Komiteju priekšsēdētāji apmeklētājus pieņems šādos laikos:
• Finanšu komitejas priekšsēdētājs Aivars Mačeks pirmdienās no plkst.14.00 līdz 18.00;
• Izglītības, kultūras un sporta komitejas priekšsēdētājs Juris Krievs katra mēneša trešajā trešdienā no plkst.16.00 līdz 17.00;
• Veselības un sociālo jautājumu komitejas priekšsēdētājs Jānis Siugalis katra mēneša trešajā otrdienā no plkst.11.00 līdz 12.00,
• Attīstības komitejas priekšsēdētājs Juris Ludriķis katra mēneša otrajā otrdienā no plkst.14.00 līdz 15.00.

Informācija par domes deputātu pieņemšanas laikiem būs pieejama pašvaldības informācijas stendā, laikrakstā „Iecavas Ziņas” un mājaslapā www.iecava.lv.  

 

Lelde Podniece-Jostmane
sabiedrisko attiecību speciāliste
Lapas informācija atjaunota:    03.01.2018
TWITTER
IecavaLV
21 Apr
No šodienas gājējiem atkal ir pieejams tiltiņš Iecavas parkā aiz estrādes. Paldies Iecavas zemessargiem par uzstādī… https://t.co/kpxAxtGwRC