Te ir darbs: pārvaldes vadītāja vietnieka vakance
Bauskas novada pašvaldība izsludina pieteikšanos uz iestādes “Iecavas apvienības pārvalde” vadītāja vietnieka amata vakanci (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta – Iecava, Bauskas novads).
Prasības pretendentiem/-ēm:
- Augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbībā, inženierzinātnēs vai sabiedrības pārvaldē.
- Valsts valodas prasmes augstākā līmeņa 1.pakāpē (C1).
- Analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī nodrošināt sekmīgu sadarbību ar citām struktūrvienībām, valsts iestādēm un uzņēmumiem.
- Darba pienākumu veikšanai nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē.
- Pieredze ar amata pienākumiem saistītā darbā vai administrējošā darbā vadošā amatā (iestādes/struktūrvienības/vadītājs/vietnieks).
- Praktiskā darba pieredze nekustamo īpašumu apsaimniekošanas jomā, autoceļu uzturēšanas jomā, iepirkumu jomā, kā arī personāla vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību.
- Teicamas iemaņas darbā ar MS Office programmatūru.
- Prasmes gan mutiski, gan rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli.
- Iniciatīva, spēja organizēt savu darbu un strādāt komandā.
- Vēlme mācīties un pielietot iegūtās zināšanas Bauskas novada kopējā attīstībā.
- B kategorijas transportlīdzekļa vadīšanas tiesības.
Galvenie amata pienākumi:
- Organizēt domes izdoto saistošo noteikumu, lēmumu un citu normatīvo aktu izpildi.
- Nodrošināt pārvaldes darbu, ir personīgi atbildīgs par pārvaldes likumīgu darbību un kompetences jautājumu izpildi, kā arī atbild par pārvaldes pārraudzībā esošo pašvaldības iestāžu un struktūrvienību darba organizēšanu.
- Atbilstoši savai kompetencei, izskatīt iesniegumus un sūdzības, atbildēt par informācijas apriti starp pārvaldi un citām pašvaldības institūcijām.
- Veikt iepirkumus par preču iegādi vai pakalpojumu saņemšanu, kuras ir nepieciešams pārvaldes darbībai. Kontrolēt piegādātāju un pakalpojumu sniedzēju saistību izpildi.
- Nodrošināt pārvaldes valdījumā esošo pašvaldības īpašuma objektu apsaimniekošanu un veikt saimniecisko darbu organizēšanu.
- Attiecībā uz pārvaldes teritoriju koordinēt sadarbību ar valsts dienestiem (Nodarbinātības valsts aģentūru, Valsts probācijas dienestu u.c.).
- Nodrošināt pārvaldes teritorijā pašvaldības autoceļu tehniskā stāvokļa uzraudzību un to ikdienas uzturēšanas darbu kontroli un izpilddokumentācijas kārtošanu.
- Plānot, organizēt un kontrolēt pārvaldes īpašumā esošo transportlīdzekļu izmantošanu, tehniskās apkopes un remontus.
- Piedalās komisijās un darba grupās pārvaldes kompetencē esošo jautājumu izskatīšanā.
Piedāvājam:
- darba attiecības uz nenoteiktu laiku;
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 1917 EUR;
- sociālās garantijas.
Pretendentam jāiesniedz:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un darba gaitu apraksts (Curriculum Vitae);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopija par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
- atsauksmes/rekomendācijas (ja ir);
- citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām);
- dokumentus svešvalodā iesniedz saskaņā ar Valsts valodas likuma 10.panta 3.daļu.
Pieteikumu, norādot “Konkursam uz Iecavas apvienības pārvaldes vadītāja vietnieka amatu”, var iesniegt, iesūtot dokumentus uz e-pasta adresi: normunds.vavers@iecava.lv, iesniedzot personīgi papīra formātā, slēgtā aploksnē vai nosūtot pa pastu uz adresi Skolas iela 4-40, Iecava, Bauskas novads., LV-3913.
Tālrunis uzziņām +371 25773328 (Normunds Vāvers, Iecavas apvienības pārvaldes vadītājs).
Pieteikums jāiesūta līdz 2022. gada 24.janvārim plkst. 12:00, pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiks vērtēti.
Amata konkursa nolikums - ŠEIT.